Tuesday, February 2, 2010

kalau saya ada duit...building ni saya nak beli















Kedai gunting ni saya tak tahu...masih beroperasi ke atau dah tutup। Jam baru pukul 7.15 pagi hari sabtu. Agaknye kedai ni masih beroperasi seperti biasa cuma waktu bukanye pukul 10pagi kot....


Ada sebiji bas metro berhenti di depan bangunan ini. Tempat ini bukan perhentian bas pun tapi tak tahu kenapa बस metro ni "melepak" di hadapan bangunan ini. Nak buat macam mana dah bas tu berhenti..ambik je la gambar bangunan ni siap ngan bas nie.

Andai kata saya terjumpa sebeg duit yang banyak di mana-man tepi jalan saya nak beli bangunan ni. Kenapa? Melalui kaca mata saya... building ni cantik sesuai dijadikan tempat persinggahan sementara kalau nak bermalam di kuala lumpur untuk saya.

No comments:

Post a Comment